About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon علیرغم همه فشار ها محمود عباس طرح تشکیل کشور فلسطین را ارائه کرد

همزمان با تقدیم این طرح به دبیر کل سازمان ملل متحد، و سپس آغاز سخنرانی تاریخی محمود عباس در مقابل مجمع عمومی، در کرانه غربی رود اردن گروه کثیری از فلسطینیان از اولین ساعات عصر جمعه در خیابان ها تجمع کرده اند. بگزارش خبرگزاری فرانسه، دهها هزار فلسطینی، در مراکز شهر های بزرگی چون "رام الله"، "الخلیل" و "نابلس" جمع شده اند.

سرانجام پس از چند روز تحرکات وسیع دیپلماتیک ، بویژه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، لحظاتی پیش محمود عباس، پیش از آغاز نطق خود درمقابل سازمان ملل متحد، طرح برسمیت شناختن دولت فلسطین توسط مجمع عمومی را تقدیم دبیر کل سازمان ملل متحد کرد.

سخنگوی نخست وزیر اسرائیل، بلافاصله از این اقدام اظهار تاسف کرد و گفت: رای مثبت به طرح، نادرست خواهد بود. او بار دیگر تکرار کرد که تنها راه رسیدن به دولت از طریق مذاکرات می گذرد.

همزمان با تقدیم این طرح به دبیر کل سازمان ملل متحد، و سپس آغاز سخنرانی تاریخی محمود عباس در مقابل مجمع عمومی، در کرانه غربی رود اردن، گروه کثیری از فلسطینیان از اولین ساعات عصر جمعه در خیابان ها تجمع کرده و منتظر شنیدن نطق عباس هستند. بگزارش خبرگزاری فرانسه، دهها هزار فلسطینی، در مراکز شهر های بزرگی چون "رام الله"، "الخلیل" و "نابلس" جمع شده اند. پس از شنیدن خبر تقدیم طرح به سازمان ملل، مردم کف زدند.

خبرگزاری ها همچنین از اجتماعات بزرگی از مهاجران فلسطینی در لبنان خبر می دهند. این گروه از مردم با در دست داشتن پرچم ها ی فلسطین و لبنان به آواز خوانی و شادی مشغولند و از طرح عباس حمایت می کنند. حدود سیصد هزار پناهنده فلسطینی در لبنان زندگی می کنند.

آخرین گزارش ها از آغاز نطق محمود عباس، نشان از آن دارد که او در حال طرح انتقادات خود از کار شکنی های اسرائیل در روند صلح خاور میانه است.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران