About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تظاهرات مردم سوريه

معترضان مخالف رژیم سوریه همانند روزهای گذشته در این جمعه 30-9-2011 نیز پا به خیابان ها گذاشته تا بار دیگر بر خواسته خود مبنی بر برکناری بشار اسد پافشاری کنند. تظاهرکنندگان سوری امروز در اکثر شهرها و بخش های این کشور از جمله رستن، حمص، درعا، قامشلی، جسر الشغور، حماه، دیر الزور، ادلب، لاذقیه و حومه دمشق دست به تظاهرات ضد دولتی زدند.

اختلاف بین اعضای شورای امنیت
بر اساس آخرین آماری که از سوی سازمان های حقوق بشر سوریه منتشر شد، شمار قربانیان اعتراضات در این کشور تا کنون به 3600 نفر از جمله 225 کودک رسیده است.
اين در حالی است که گزارش های منتشر شده از سوی سازمان ملل متحد نشان می دهد که هنوز اختلاف بین اعضای شورای امنیت درباره صدور قطعنامه ای بر ضد رژیم سوریه پا برجا است.
کشورهای غربی از جمله امریکا، فرانسه و بریتانیا بر ضرورت اعمال فشار بیشتر بر رزیم بشار اسد اصرار دارند، درحالی که دو کشور روسیه و چین همچنان به مخالفت خود در این زمینه ادامه می دهند.

شعار مشترک در سوریه و یمن
برای اولین بار از هنگام آغاز "بهار عربی" معترضان ضد دولتی در دو کشور سوریه و یمن شعاری مشترک را تحت عنوان " جمعه پیروزی برای سوریه و یمن" سر دادند.
یکی از اعضای شورای هماهنگی تظاهرات سوریه در تماس با تلویزیون العربیه اعلام کرد 13 نفر از معترضان این کشور به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شدند.
فعالان سیاسی و حقوق بشری سوریه نیز در تماس با تلویزیون العربیه بر این نکته تأکید دارند که فشارهای اعمال شده از سوی کشورهای جهان بر ضد رژیم بشار اسد کافی نیست زیرا این رژیم همچنان به سرکوب مردم ادامه می دهد.
فعالان سوری تأکید دارند که آنها به اعتراضات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند، اما در برابر رژیمی ایستاده اند که جنایتکارترین رژیم جهان است.

العربيه

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران