About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon آنهایی که به سازمان مجاهدین خلق ایران تهمت میزنند در مورد قول خود هیچ چیزی نمیدانند

سایت دیلی نیوز (نیویورک) – ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ در مقاله ای به قلم سرهنگ وسلی مارتین نوشت: وزارت امور خارجه در شُرُف اعلام تصمیم در مورد برای حذف یا عدم حذف سازمان مجاهدین از لیست تروریستی قرار دارد. به عنوان اولین سرهنگ فرمانده در قرارگاه اشرف در عراق، که در آن جنبش اصلی اپوزیسیون ایران واقع شده است، فکر میکنم بتوانم با قدری توانایی و اعتبار در مورد  سازمانی که اکنون در کانون بحث های شدید واشنگتن قرار داشته و از آن عمیقا برداشت اشتباهی شده است صحبت کنم.
سازمان مجاهدین خلق ایران بزرگترین بخش شورای ملی مقاومت ایران، پارلمان در تبعید ایران، است. آنها در سال ۱۹۸۶ پایگاه های متعددی در عراق، زمانی که آن کشور در جنگ با ایران قفل شده بود، ایجاد کردند.
امروز، با نزدیک شدن هرچه بیشتر عراق به ایران، سازمان مجاهدین خلق آماج حملات نابود کننده در خانه موقت خود در قرارگاه اشرف قرار گرفته است.
به حاشیه راندن و قتل اعضای سازمان مجاهدین خلق مغایر و سرپیچی از ارزشها و منافع آمریکا است، ولی کار بسیار کمی در مورد آن انجام شده است.
 دولت کلینتون، که بنا به درخواست رژیم ایران و در تلاشی بیهوده برای ایجاد روابط حسنه با آن رژیم در اواخر دهه ۱۹۹۰ سازمان مجاهدین را در لیست تروریستی وزارت امور خارجه قرار داد، این گروه را به سمت کفتارها پرتاب کرده است.
این عملکرد مماشت نه تنها بی عدالتی بزرگ در حق اپوزیسیون دمکراتیک رژیم تهران بود، بلکه پاداش آمریکا به رژیم ایران برای حرکت سریع به سمت سلاح های هسته ای، حملات بر نیروهای آمریکا در عراق، و سرکوب و نقض حقوق بشر مردم ایران بوده است.
در سال ۲۰۰۳، سازمان مجاهدین خلق سلاحهای خود را  بدون شلیک یک گلوله به نیروهای آمریکایی تحویل داد و تثبیت در قرارگاه اشرف و هر خواسته دیگری را پذیرفت. این سازمان حتی اطلاعات موثق و معتبری در مورد برنامه هسته ای رژیم ایران و مداخلات این رژیم در عراق به ایالات متحده ارائه داده است.
این سازمان در عوض چه چیزی دریافت کرد؟ هیچ چیزی که مایه افتخار ما باشد.
در سال ۲۰۰۹، ایالات متحده به عنوان بخشی از خروجش از عراق، حفاظت اشرف را به دولت عراق تحویل داد. از آن زمان تا کنون، نیروهای عراقی دوبار به قرارگاه اشرف حمله و صدها نفر را کشته و مجروح کرده اند. امروز،   ۳۴۰۰  نفر مردم باقیمانده در قرارگاه اشرف در سایه ترس مداوم زندگی میکنند. اینها واقعیات موجود است.
در حالی که وزارت امور خارجه در شُرُف تصمیم گیری برای حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست تروریستی است، اضداد "خبره" سازمان مجاهدین  برای بی اعتبار کردن این سازمان به ناگهان در همه جا در رسانه ها ظاهر شده اند.
این کارشناسان "خبره" طیفی را شامل میشود که در آن از خواهر یک مقام وزارت امور خارجه دولت کلینتون که اعتراف کرده فقط چند ساعت را صرف تجزیه و تحلیل این گروه صرف کرده است گرفته تا یک گروه ایرانی-آمریکایی که به طور مداوم و علنی از رژیم ایران حمایت میکند، قرار دارند.
ادعاهای آنها شامل مواردی از قبیل اینکه سازمان مجاهدین خلق یک سازمان افراطی مارکسیست-لنینیستی اسلامی بوده ، تا اینکه آنها یک فرقه خطرناک که در آن زنان بی اراده اند، و ازدواج ممنوع بوده و از خروج اعضای آن ممانعت به عمل میاورند، میشود.  آنها ادعا میکنند که این سازمان از هیچ حمایتی در داخل ایران برخوردار نبوده و پناهگاه جاه طلبی های تروریستی است. 
این "کارشناسان" با گروهی عناد و بد طینتی میورزند که من آنها شخصا و از نزدیک شناخته ام.  اول اینکه، این یک فرقه مارکسیست نیست. سازمان مجاهدین خلق ایران بر اساس اصول دمکراتیک و آزادی خواهانه، شامل برابری بین دولتمردان و ملت (اداره کننده گان و اداره شوندگان)، برابری بین زن و مرد ، و مساوات بین مذاهب و نژادهای مختلف، بنیانگذاری شده است.
سازمان مجاهدین خلق معتقد است که  تفسیر قرآن نباید در انحصار روحانیت باشد، و همچنین آخوندها و یا روحانیون نباید کنترل کامل روی اجتماع خود داشته باشند.
بر خلاف ادعای الیزابت روبین، خواهر جیمی روبین از سخنگویان سابق وزارت امور خارجه، سازمان مجاهدین خلق  توانمند سازی زنان را ترویج میکند.
در مورد مسئله امکان ترک سازمان، من خودم در اشرف مسئولیت ۲۰۰ نفر را که سازمان را ترک کرده و به کردستان رفتند داشتم. در مورد این ادعا که سازمان از هیچ حمایتی در ایران برخوردار نیست، من از کارشناسان این را میپرسم که من از کجا  اطلاعاتی را که یک مقام  وزارت امور خارجه برای یک هوادار شناخته شده رژیم ایران در دولت عراق میفرستاد، دریافت میکردم؟ 
من و همکارانم دسترسی نامحدود به اشرف داشتیم. در واقع، تنها زمانی که به آمریکاییها اجازه ورود و دسترسی به اشرف داده نشد وقتی بود که در سال ۲۰۱۱ دولت عراق از قبول دیدار (از اشرف) توسط هیئت کنگره آمریکا خودداری کرد.
من بر اساس واقعیت میدانم که سازمان مجاهدین خلق سلاح ندارد. کافی است که روی یو تیوب جستجو کنید تا  فیلمهای دهشتناک حمله نیروهای عراقی به قرارگاه اشرف در سالهای  ۲۰۰۹  و  ۲۰۱۱ ، و اعضای سازمان مجاهدین خلق که در آن حمله تنها مجهز به سلاح شهامت و شجاعت برای نجات رفقای به خاک افتاده شان میشتافتند را ببینید.
تصمیم وزارت امور خارجه اگر بر حقایق استوار باشد به خروج نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست تروریستی می انجامد و به سبد توشه آمریکا در اداره و کنترل بزرگترین تهدید استراتژیک آمریکا، یعنی رژیم ایران، می افزاید. هر تصیمیمی بر خلاف این، تنها به نفع این حکومت سرکوبگر دین سالار و متحدین آن است.
-----------------------------------------------------
مارتین ، که یک سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده میباشد، به عنوان افسر ارشد حفاظت ضد تروریستی برای تمام نیروهای ائتلاف در عراق در جریان عملیات آزادی عراق خدمت کرده است.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران