About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon واشنگتن تایمز: قانونگذاران جمهوریخواه و دموکرات از عراق خواستند ضرب الاجل کمپ را عقب بیاندازد

واشنگتن تایمز-۸ دسامبر ۲۰۱۱ برابر ۱۷آذر۱۳۹۰ نوشت: قانونگذاران جمهوریخواه و دموکرات از دولت عراق خواستند ضرب الاجل بستن کمپ را عقب بیاندازد.


یک مقام ارشد وزارت امور خارجه روز چهارشنبه به عراق در مورد استفاده از خشونت برای خارج کردن مخالفین ایرانی از یک کمپ در شمال بغداد در پایان ماه هشدار داد. این در حالی بود که یک عضو عالیرتبه کنگره، وزارت امور خارجه را متهم ساخت که با سرعت حلزون برای جلوگیری از آنچه او آنرا احتمال کشتار و درگیری کمپ اشرف توصیف نمود حرکت میکند.
دانیل فِرید، مشاور ویژه وزیر امور خارجه هیلاری کلینتون در مورد کمپ اشرف، در جلسه استماع یک زیرکمیته کنگره گفت «هیچ شکی نیست که وضعیت جدی است. ما در مورد احتمال خشونت نگران هستیم و ما با تمام قوا مشغول کار هستیم که مانع شویم»
دولت عراق ضرب الاجل ۳۱ دسامبر را برای بستن کمپ اشرف، ماوای حدود ۳۴۰۰ عضو سازمان مجاهدین خلق ایران را اعلام کرده است.
وزارت امور خارجه که از سال ۱۹۹۷ مجاهدین را لیست گذاری کرده است، بعد از رای دادگاه استیناف واشینگتن در ژوئیه ۲۰۱۰، مشغول بازبینی این نامگذاری است.
نماینده کنگره دانا روهراباکر، رئیس زیر کمیته نظارت و تحقیقات کمیته خارجی مجلس نمایندگان، بعد از اینکه آقای فِرید گفت که وزارت امور خارجه به طورمتمرکز وسریع مشغول کار برای متقاعد کردن دولت عراق برای تمدید ضرب الاجل می باشد، به آقای فرید تهاجم کرد.
نماینده جمهوریخواه از کالیفرنیا گفت«شاید کارشما مانند حرکت سریع و متمرکز یک حلزون باشد»
آقای فِرید به قانونگذاران گفت دولت عراق تصمیم خود را مبنی بر بستن کمپ استفاده مشروع از حق حاکمیت خود می انگارد.
او گفت «اما حق حاکمیت ملی، نفی کننده ضرورت مراقبت و خویشتنداری نیست. ما از دولت عراق انتظار داریم از استفاده از خشونت ممانعت کند.» ...
قانونگذاران جمهوریخواه و دموکرات از دولت عراق خواستند ضرب الاجل بستن کمپ را عقب بیاندازد و از دولت اوباما خواستند که مجاهدین را از لیست خارج کند.
آقای روهراباکر در مورد عواقب عدم جلوگیری از آنچه او حمله ودرگیری وکشتار توسط نیروهای عراقی توصیف کرد هشدار داد و
گفت :«چرا ما، یعنی آمریکا، شریک جرم در این جنایت میشویم؟ اگر آنها از عراق اخراج شوند یا قتلی رخ دهد، خونی که جاری خواهد شد، کفشهای مدل گوچی وشیک افراد وزارت امور خارجه را لکه دار خواهد ساخت»
ساکنان اشرف سلاحهای خود را به عنوان بخشی از یک توافقنامه با نیروهای آمریکایی(درازای حفاظت ازآنها) تحویل داده اند.
در ژوئن ۲۰۰۹ آمریکا کنترل کمپ اشرف را به دولت عراق منتقل کرد و دولت عراق تضمین کتبی داد که با ساکنان بطور انسانی برخورد خواهد کرد.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران