About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon واشینگتن تایمز -مالکی به خاطر جنایت علیه بشریت مسئول است

آیا جان ۴۵۰۰سرباز آمریکا و ۲تریلیون دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی برای روی کار آمدن یک نخست وزیر عراقی طرفدار رژیم ایران فدا شده است؟


واشنگتن تایمز ۹دسامبر۲۰۱۱برابر ۱۸آذر ۱۳۹۰ نوشت: درحالی که سربازان آمریکایی توسط نیروی قدس رژیم ایران کشته شده و توسط پاسداران رژیم ایران در میدانهای کشتار در عراق، شکار میشوند، نوری مالکی از حضور فزاینده این نیروهادرعراق حمایت میکند.
نخست وزیر عراق در روز ۱۲دسامبر درکاخ سفید پذیرفته خواهد شد
پرزیدنت اوباما!
او باید نقض حقوق بشر در عراق را متوقف کند!
فرماندار هاوارد دین، رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا می گوید:من میدانم که نوری مالکی, فردی که ما به کمک ما نخست وزیر عراق شده، یک جنایتکار جنگی است. من معقتدم که ما نه به عنوان مردم آمریکا و نه بعنوان دولت آمریکا با جنایتکاران تبانی نمی کنیم.
فرماندار تام ریج، اولین وزیر امینت ملی آمریکا می گوید:مالکی در روز ۱۲ دسامبر به آمریکا میاید. او فردی است که شبه نظامیان صدر را هدایت میکرد، درحالکه که ارتش ما و نیروهای ویژه ما دنبال وی بودند و او عراق را ترک کرده بود و حمایت رژیم را در ایران بدست آورده بود.
باید قبل از این که در کشورمان را به روی او باز کنیم: مجاهدین را از لیست خارج کنید, با سازمان ملل برای حفاظت آنها در کمپ اشرف همکاری کنید, و از مردان و زنانی که دراشرف هستند توسط کلاه آبی ها حفاظت کنید، آنها کسانی هستند که به یک ایران غیر اتمی, صلح آمیز و بردبار اعتقاد دارند.
پاتریک کندی می گوید:آیا وقتی مالکی در ۱۲دسامبر به آمریکا می آید، بازهم ما شاهد تکرار همان موارد گذشته خواهیم بود؟ و او به عراق برمیگردد تا افراد بی گناه را در یک کمپ پناهندگان کشتار کند؟ و از دیدار خود با رئیس جمهور آمریکا به عنوان پوششی برای مقاصد خود استفاده کند؟ نوری مالکی برای جنایت جنگی مورد تحقیق قضایی است و او کسی است که قانون ملل متحد را برای این که پروسه پناهندگی و انتقال ساکنان اشرف طی شود، نقض می کند. دراین جا اعتبار آمریکا در خطر است.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران