About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تحریم ١٨٠ شخصیت حقیقی و حقوقی دیگرایران از سوی سویس

گزارش خبرگزاری فرانسه از برن، پایتخت سویس، شماری از شرکت های ترابری دریائی ایران در شمار شرکت های تحریم شده از سوی سویس هستند.
در پی انتشار آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد فعالیت های هسته ای ایران و ابراز نگرانی عمیق آژانس از ابعاد نظامی این فعالیت ها، نگرانی که برای نخستین بار مطرح می شد، آمریکا و اتحادیۀ اروپا به تشدید تحریم های ایران اقدام کردند.
سویس نیز پس از انتشار این گزارش در ٨ نوامبر سال جاری به آمریکا و اتحادیۀ اروپا تأسی کرد و در ١٨ نوامبر ١١٦ شخصیت حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران را مشمول تحریم قرار داد.
البته اتحادیۀ اروپا تهدید کرده است که در صورت ادامۀ خط مشی و سیاست کنونی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با فعالیت های هسته ای، در ماه آینده (ژانویۀ ٢٠١٢) به تحریم نفتی این کشور اقدام می کند.
آمریکا در ٢٠ دسامبر نام ده شرکت ایرانی به ثبت رسیده در مالت را که در پوششی دیگر در ارتباط با برنامۀ هسته ای ایران فعالیت می کنند به فهرست سیاه شرکت های ایرانی افزود.
این شرکت ها به شرکت ملی کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران وابسته بوده اند.
از نظر واشنگتن، شرکت ملی کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران به پیشبرد فعالیت های موشکی این کشور که مظنون به داشتن توان حمل سلاح هسته ای است کمک می کند.
خبرگزاری فرانسه در پایان گزارش خود در مورد اقدام دیروز (پنجشنبه) سویس می نویسد پیشرفت های برنامۀ هسته ای جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش جامعۀ بین المللی را دچار نگرانی می کند زیرا به نیات این کشور در ارتباط با فعالیت های هسته ای مشکوک و بر این باور است که تهران در پی دست یابی به جنگ افزار هسته ای است.

رادیو فرانسه
 

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران