About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon شلیک موشک به اشرف توسط نیروی تروریستی قدس

ساعت ۲۰ یکشنبه شب، ۴دیماه، نیروی تروریستی قدس، قرارگاه اشرف را از جنوب غربی با موشکهای ۱۰۷میلیمتری هدف قرار داد. موشکها در نزدیکی محلهای استقراری ساکنان فرود آمدند.
سرتیپ پاسدار حسین همدانی، یکی از سرکردگان جنایتکار سپاه پاسداران، در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به قدس در اول دی ماه اذعان کرد برای شناسایی و زمینه سازی برای حمله به اشرف ، شخصأ به محل رفته است.
۴۰۰تن از عوامل وزارت اطلاعات نیز از یک هفته پیش در مجموعه ساختمانی معین در شمال اشرف مستقر شده‌اند. این ساختمان از حمله ۱۹ فروردین امسال به اشغال نیروهای عراقی در‌آمده است.
به این ترتیب رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس حاکمیت عراق را در منطقه خالص بدون هیچ اعتراضی از سوی حکومت عراق به‌دست گرفته اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۰۴ دی۱۳۹۰(۲۵دسامبر۲۰۱۱)

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران