About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon خبرگزاری فرانسه :مجلس نمایندگان آمریکا تحریمهای جدید و شدیدی را علیه رژیم ایران تصویب می‌کند

این لایحه به‌طور مشخص سرمایه‌گذاری روی انرژی که به سپاه پاسداران منفعت می‌رساند را هدف قرار می‌دهد. یک لایحه دیگر شامل تحریم بانک مرکزی رژیم ایران و قطع آن از نظام مالی جهانی که به‌طور مؤثر موجب فروپاشی آن می‌شودبه تصویب قانونگذاران رسید.


مجلس نمایندگان کنگره آمریکا به‌طور فراگیر تحریمهای شدید جدیدی را تصویب کرد که هدفش مجبور کردن رژیم ایران به مسدود کردن برنامه تسلیحاتی اتمی آن می‌باشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن۲۳آذر، دموکراتهای رئیس‌جمهور باراک اوباما به اکثریت جمهوریخواه مجلس پیوستند تا با آراء بی قرینه خود به دو لایحه از اقدامات تنبیهی سختی علیه رژیم ایران حمایت کنند.
قانونگذاران لایحه سالانه مخارج ارتش را که شامل تحریم و اتخاذ تدابیر سخت علیه بانک مرکزی رژیم ایران و قطع آن از نظام مالی جهانی است، با ۲۸۳ رأی موافق در مقابل ۱۳۶ رأی مخالف تصویب کردند. تحریم بانک مرکزی رژیم ایران ،که به‌طور مؤثر موجب فروپاشی آن می‌شود، در قالب متمم بودجه دفاعی آمریکا به تصویب قانونگذاران رسید.
مجلس سنای آمریکا نیز دو هفته پیش در اول ماه دسامبر، بطور یکپارچه با ۱۰۰ رای موافق و بدون رأی مخالف، به قطع رابطه بانک مرکزی رژیم ایران از نظام مالی جهانی رای داده بود.
دو لایحه دیگر نیز بطور مستقل در مجلس نمایندگان کنگره آمریکا روز چهارشنبه به تصویب رسید
لایحه اول که با ۴۱۰ رأی موافق در مقابل ۱۱ رأی مخالف توسط مجلس نمایندگان تصویب شد، خواهان مجازات کشورها و شرکتهایی است که در بخش انرژی ایران، تهیه بنزین برای آن، ارائه دانشی که ممکن است در تولید تسلیحات اتمی، بیولوژیکی یا شیمیایی یا تسلیحات متعارف پیشرفته به رژیم تهران کمک یا سرمایه‌گذاری می‌کنند. این لایحه به‌طور مشخص سرمایه‌گذاری روی انرژی که به سپاه پاسداران منعفت می‌رساند را هدف قرار می‌دهد. همچنین تشدید تحریمهای موجود شرایط را برای رئیس‌جمهور اوباما در صرفنظر کردن از این اقدامات، تحت عنوان امنیت ملی، سخت میکند.
دومین سری از تدابیر مجلس نمایندگان آمریکا که با ۴۱۸ رأی موافق در مقابل ۲ رأی مخالف به تصویب رسید، کشورها و شرکتهایی را هدف قرار می‌دهد که به رژیم های ایران، کره شمالی یا سوریه برای دستیابی به تسلیحات شیمیایی، بیولوژیکی یا اتمی یا توسعه برنامه‌های موشکی و یا ارتقاء این برنامه ها، کمک میرسانند.
این تحریمها شامل مسدود کردن داراییهایی که اشخاص یا شرکتها در آمریکا دارند، میباشد. همچنین ممنوعیت مسافرت به آمریکا، ممانعت از قراداد با دولت آمریکا و محدودیت دسترسی به دریافت وام و تسهیلات از بانکها یا نهادهای آمریکا را ایجاد میکند.
این دو لایحه در زمانی تصویب می‌شود که دموکراتها و جمهورخواهان به‌طور یکسان از اینکه رژیم ایران به زرادخانه اتمی دست یابد بیم خود را ابراز داشته و هشدار داده اند زمان در حال تمام شدن است.
خبرگزاری فرانسه خاطرنشان کرد: یکی از این لایحه ها به‌خصوص روسیه را هدف قرار می‌دهد و هرگونه ”پرداخت فوق‌العاده ”مرتبط به ایستگاه هوایی بین‌المللی را ممنوع میکند، مگر اینکه اوباما برای کنگره تأیید کند که مسکو با مجاز شمردن رژیم های ایران، کره شمالی و سوریه در تولید تسلیحات کشتار جمعی یا سیستم‌های موشکی، مخالف است.

 جمعه، ۲۵ آذر ۱۳۹۰ / ۱۶ دسامبر ۲۰۱۱

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران