About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon واشینگتن پست : اشرف، مالکی و احمدی نژاد

واشنگتن پست ۱۳دسامبر برابر با ۲۲آذر ۹۰، مینویسد: کمپ اشرف در ۶۰مایلی شمال شرق بغداد، محل استقرار۳۴۰۰عضوسازمان مجاهدین خلق ایران، جنبش اصلی اپوریسیون ایران است. ۱۰۰۰تن از ساکنان اشرف زنان مجاهد هستند.


یک سوم ساکنان اشرف زندانیان سیاسی دیکتاتوری حاکم بر ایران بوده اند.
صدهاتن از آنان فارغ التحصیلان آمریکا و کشورهای اروپایی هستند،که برای برقراری یک جمهوری مبتنی بردموکراسی و جدایی دین از دولت، به اشرف پیوسته اند.
در ژانویه۲۰۰۹ دولت آمریکا با نقض تعهدات مکتوب خود به تک تک ساکنان اشرف مبنی بر حفاظت از آنها تا فرجام نهایی، امنیت کمپ اشرف را به دولت عراق منتقل کرد.
در ۸ آوریل ۲۰۱۱ نیروهای عراقی که از جانب حکومت تهران عمل می کردند اشرف را مورد حمله قرار دادند و ۳۶تن را کشتند و صدها تن دیگر را زخمی کردند.
در ژوئیه ۲۰۰۹ نیز در یک حمله مشابه، ۱۱تن از ساکنان اشرف کشته شدند

سفیر میچل ریس: وقتی مالکی به واشینگتن می آید، رئیس جمهور اوباما باید به او بگوید که باید کمپ اشرف را باز نگه دارد و به کمیساریای عالی پناهندگی اجازه دهد کارش را انجام بدهد. آمریکا مسئولیت خاصی در حفاظت از ساکنان اشرف دارد.
پاتریک کندی: من می‌خواهم به رئیس جمهور فراخوان بدهم که او برای مالکی روشن کند که کمپ اشرف فقط موضوع عراق نیست و آمریکا قصد دارد در کنار حقوق بشر بایستد و اجازه ندهد یک کشتار صورت بگیرد. این بر عهده وجدان آمریکا است.
مریم رجوی، رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران: ساکنان اشرف مرتب اعلام کرده اند که آنها آماده همه راه کارها بجز نابودی و تسلیم هستند. آنها به تمامیت ارضی عراق احترام میگذارند، اما، این تمامیت ارضی هرگز نباید توجیهی برای نقض قانون حقوق بشر و حقوق بین الملل پناهندگان شود. آمریکا برای حفاظت از ساکنان اشرف مسئول است. بحران فعلی نتیجه مستقیم جنگ عراق است.
اندرو کارد، رئیس ستاد کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری بوش: من دعا میکنم که رئیس جمهور اوباما ساکت نماند. آمریکا قول حفاظت به ساکنان اشرف داد. او تعهد دنبال کردن این قول را برعهده دارد.
ژنرال دیوید فیلیپس: من آنجا بودم وقتیکه آنها داوطلبانه سلاحهایشان را تحویل دادند وماقول حفاظت دادیم. ما بکارگیری خشونت علیه ساکنان حفاظت شده کمپ اشرف را تحمل نخواهیم کرد. من تلاش کردم علائمی از تروریستی بودن پیدا کنم، اما نیافتم. من شاهد به اثبات رسیدن برابری واقعی در کمپ اشرف بودم.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران