About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بیانیه کاترین اشتون: تاکید بر اولویت امنیت ساکنان اشرف

کاترین اشتون امروز جمعه ۱۸آذر۱۳۹۰ برابر با ۹دسامبر۲۰۱۱ بدنبال ملاقات با مارتین کوبلر، نماینده ویژه دبیرکل و رئیس هیات مساعدت ملل متحد در عراق درباره کمپ اشرف، طی بیانیه ای حمایت کامل خود را تلاشهای یونامی و کمیساریا با تاکید براولویت امنیت ساکنان اشرف، اعلام کرد.


بیانیه کاترین اشتون نماینده عالی اتحادیه اروپا حمایت کامل از تلاش های یونامی و کمیساریا تاکید بر اولویت امنیت ساکنان اشرف

ابتکار کمیسر عالی آنتونیو گوترز و کار آقای کوبلر برای تسهیل یک راه حل که حقوق بشر و قانون انساندوستانه بین المللی را کاملا محترم بشمارد ضروری است

من به همه طرفهای درگیر از جمله وزیر خارجه عراق تاکید کردم پروسه ای که یونامی و کمیساریا آنرا هدایت میکنند باید به عنوان بهترین و تنها راه به جلو بطور کامل مورد حمایت قرار گیرد

من از مشاور ویژه ام ژان دورویت خواسته ام که از جانب من به ارتباط با سازمان ملل در مورد راهکارهای عملی ادامه دهد

بر فراخوان خود به همه طرف ها تاکید میکنم تا برای پیدا کردن یک راه حل رضایت بخش انعطاف نشان بدهند و به طور کامل همکاری کنند

اتحادیه اروپا
بروکسل ۹دسامبر ۲۰۱۱

بیانیه نماینده عالی , کاترین اشتون بدنبال ملاقات با مارتین کوبلر , نماینده ویژه دبیرکل و رئیس
هیات مساعدت ملل متحد در عراق در باره کمپ اشرف

کاترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی و نایب رئیس کمیسیون اروپا، بیانیه زیر را صادر کرد:
« روز گذشته من با مارتین کوبلر، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل و رئیس هیات مساعدت سازمان ملل در عراق (یونامی) ملاقات کردم.
همانطور که از این پیشتر در همین هفته در ملاقاتم با بانکی مون دبیرکل سازمان ملل ابراز کردم، حمایت کامل خود را از تلاشهای یونامی و کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد برای حل مسئله کمپ اشرف اعلام کردم.
من تاکید کردم که امنیت ساکنان کمپ اشرف باید در اولویت توجه ما باشد.
ابتکار کمیسر عالی آنتونیو گوترز و کار آقای کوبلر برای تسهیل یک راه حل منظم به نحوی که حقوق بشر و قانون انساندوستانه بین المللی را کاملا محترم بشمارد، ضروری است.
من به همه طرفهای درگیر، از جمله وزیر خارجه عراق که این هفته با او ملاقات کردم و وزرای خارجه اتحادیه اروپا، تأکید کردم که پروسه ای که یونامی و کمیساریا آنرا رهبری میکنند باید به عنوان بهترین و تنها راه به جلو، بطور کامل مورد حمایت قرار گیرد.
من از مشاور ویژه ام ژان دورویت خواسته ام از جانب من به رابطه با سازمان ملل از جمله در مورد راهکارهای عملی در کار با یکدیگر ادامه دهد.
میخواهم از کار مارتین کوبلر تحسین و بر فراخوان خود به همه طرف ها تاکید کنم
تا برای پیدا کردن یک راه حل رضایت بخش انعطاف نشان بدهند و به طور کامل همکاری کنند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران