About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon هفته همبستگی با مجاهدان اشرف در شهرداری ویلیه دام

شهر ویلیه دام در فرانسه شاهد برگزاری یک ”هفته همبستگی با اشرف “ برای حمایت از حقوق مجاهدان اشرف بود که از روز ۱۲ دسامبر الی ۱۸ دسامبر برگزار شد.
در این هفته همبستگی که به ابتکار شهردار این شهر برگزار گردید، شهروندان فرانسوی ضمن بازدید از یک نمایشگاه، توماری را در همبستگی با مجاهدان اشرف امضا کردند.
اکورژیونال چاپ فرانسه :یک نمایشگاه در شهرداری ویلیه آدام در همبستگی با کمپ اشرف
نشریه اکورژیونال نوشت: در همبستگی با ۳۴۰۰تن ساکنان شهر اشرف ، شهردار ویلیه آدام ، آقای برونو ماسه یک نمایشگاه را که وضعیت روزانه ساکنان اشرف را نشان می دهد ، برگزار کرد تا افکار عمومی را نسبت به خطری که ساکنان را تهدید میکند، برانگیزد.
افشین علوی، عضو کمیسیون امور خارجه شورای ملی مقاومت میگوید: با توجه به نفوذی که رژیم ایران بر روی دولت عراق دارد، ۳۰ ماه است که کمپ تحت محاصره است و ساکنان نه به درمان پزشکی دسترسی دارند، نه به سوخت و نه به تجهیزات.
مجمع پارلمانی شورای اروپا درحمایت ازاین جنبش که مورد حمایت خانم دانیل میتران نیز بود، بیانیه هایی صادر کرده است.
هم چین۵۵۰۰ شهردار در فرانسه، ازجمله ژان پیر بکه، شهردار اورسورواز، نلی رولان ایریبری شهردار ویلپنت، موریس بوسکاور شهردار تاورنی، کلود کریگر شهردار آنیر سورواز، و بیش از ۴۰۰۰ پارلمانتر از ۴۰ کشور از مقاومت ایران علیه رژیم ملاها حمایت میکنند.
به گزارش ماهنامه وقایع ویلیه آدام، چند ماه است که یک تابلو روی دیوار شهرداری شهر ویلیه آدام، حمایت ما را از سازمان مجاهدین خلق ایران برجسته کرده است.
همانند شهرداران بسیاری مثل ژان پیر بکه، شهردار اور سور اواز، نِلی رولان ایریبری، شهردار ویلپنت، موریس بوسکاوِر شهردار تاورنی، کلود کریگر، شهردار آنیر سور اواز، ۵۵۰۰ شهردار فرانسه و بیش از ۴۰۰۰ پارلمانتر از ۴۰ کشورجهان، ما هم از مقاومت ایران علیه رژیم ملاها حمایت میکنیم.
ما برای به رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران فراخوان می دهیم و به طور خاص خواستار یک حفاظت واقعی برای پناهندگان ایرانی درکمپ اشرف در عراق هستیم.

ما میخواهیم که سازمان مجاهدین خلق ایران «فوراً» از لیست آمریکا خارج شود، امری که در ۲۰۰۹ در اتحادیه اروپا محقق شد.
چرا به طور خاص از سازمان مجاهدین حمایت کنیم؟ به خاطراینکه این مقاومت کنندگان درتلاشند تا کشورشان به یک دموکراسی واقعی تبدیل شود، کشوری با انتخابات آزاد، با برابری مردم. آنها همچنین خواستار جدایی دین و دولت هستند و ما در خواستهای آنها، ارزشهای تاریخی کشور خودمان را پیدا کردیم.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران