About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon اعتصاب سراسری «سرفرازی» در اکثر شهرهای سوریه به اجرا درآمد

چهارمین روز اعتصاب سراسری مردم سوریه با عنوان اعتصاب سرفرازی امروز در اکثر شهرهای سوریه به اجرا در آمد.

به گزارش تلویزیون الجزیره، شهرهای مختلف سوریه امروز نیز شاهد تظاهرات علیه بشار اسد و درگیری نیروهای ارتش آزادی سوریه با نظامیان بشار اسد بود.
طی دو روز گذشته بیش از ۶۶ تن از قیام کنندگان سوری با گلوله های نیروهای امنیتی بشار اسد از پای در آمدند. بیشتر کشته شدگان امروز در شهرهای اطراف حما، حمص، درعا و قامیشلی بوده است.

با گلوله باران یک اتومبیل حامل ۵تن از مردم حما توسط نیروهای امنیتی بشار اسد، هر ۵ نفر کشته شدند. دهها نفر از قیام کنندگان نیز با شلیک رگبار سلاحهای نظامیان بشار اسد در این منطقه مجروح شدند.
امروز نظامیان و نیروهای امنیتی بشار اسد ، درمنطقه ی حما دست به خانه گردی و دستگیری گسترده ای زدند.
گزارشها همچنین حاکی از ادامه أتشباری سنگین بر روی شهر دوما در اطراف دمشق توسط تانکهای ارتش سوریه است.
در جبل الزاویه در استان ادلب و برخی نقاط استان حما، نیز از انفجارهای متعدد و آتش باری سنگین بر روی این شهرها خبر داده شده است.
خبرگزاری رویتر۲۳آذر، از به کمین افتادن یک کاروان از نظامیان بشار اسد توسط نیروهای ارتش ازادی سوریه خبر داد. در این کمین ۸ تن از نظامیان بشار اسد کشته شدند.
به گزارش تلویزیون العربیه۲۳آذر، افسران جدا شده از ارتش سوریه از دولتهای عربی خواستار به رسمیت شناخته شدن ارتش آزادی سوریه و پشتیبانی از آن و ارسال سلاح شدند.
از سوی دیگر شورای ملی سوریه یک دفتر رسمی با عنوان ستاد هماهنگی و حفاظت از تظاهرات کنندگان درسوریه در شهر استانبول تاسیس کرد .
قیام کنندگان سوری امروز گزارش دادند که یک شهروند ترکیه در شهر ادلب به ضرب گلوله نیروهای امنیتی بشار اسد کشته شد.

پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ / ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران