About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon اعتصاب کارگران و رانندگان ماشینهای حمل آهن در شهر سنندج

بنابر خبر رسیده از روز سه شنبه 22/9/1390 رانندگان وکارگران مشغول به کار در آهن فروشی های واقع در کمربندی بهشت محمدی سنندج وهمچنین شهر سنندج به دلیل ممانعت راهنمایی ورانندگی از ورود آنها با بار آهن آلات به درون شهر و قرار دادن جریمه های سنگین ومتوقف کردن ماشینها دست از کار کشیدند. 

این اعتصاب تا روز پنج شنبه 1 دی 1390 ادامه داشته که این امر موجب بیکاری کارگران در بخش صنعت وساختمان وبخصوص جوشکاران و آرماتور بندها شد. در پی مراجعه رانندگان و مجریان بخش ساختمان سازی به راهنمایی و رانندگی شهر سنندج جهت در یافت مجوز برگ ترافیک برای حمل آهن آلات ،با پاسخ تند انها مواجه شدند وبه انها اعلام شد که فقط از ساعت 9:30 شب به بعد می توانید کار حمل و نقل اهن الات را انجام دهند.

به گفته یکی از رانندگان ، حمل و نقل آهن آلات در شب بسیار خطر ناک بوده و آنها با کاهش دید در شب وبر خورد با موانع از جمله سیمهای برق مواجه هستند که این گونه حودث نیز همیشه اتفاق افتاده و معلوم نیست چه کسی حافظ جان این رانندگان می باشد که بدون در نظر گرفتن مشکلات این از بخش از کارکنان فقط مانع کار آنها می شوند و هیچگونه راه حل درست ارائه نداده و یا امکانات فراهم نمی کنند .

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری








سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران