About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon سخنان کاترین اشتون، در کمیته خارجی پارلمان اروپا دراستراسبورگ

سخنرانی کاترین اشتون نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی وامور امنیتی ۱۲دسامبر۲۰۱۱برابر با ۲۱آذر۹۰، درکمیته امور خارجی پارلمان اروپا
شمار زیادی از اعضای پارلمان اروپا و اعضای این کمیته در مورد نگرانی شان در رابطه با کمپ اشرف برای من نامه نوشته اند.
من به خاطر حمایتهای شما از ابتکارات صورت گرفته برای حفظ جان این ۳۴۰۰ تن و انتقال همراه با ایمنی آنها به سرزمینی که مایلند به آن وارد شوند و به کشورهایی که بایستی بروند، بسیار خرسندم.
من از حمایت کمیسر عالی و شیوه کاری که انجام میدهد استقبال میکنم. من نمیخواهم تمام ملاقاتهایی که در این باره طی چند ماه گذشته داشته ام بازگو کنم، اما طی چند روز گذشته با دبیرکل ملل متحد، با نماینده ویژه دبیرکل درعراق، با وزیر خارجه عراق زیباری و با وزیر خارجه آمریکا هیلاری کلینتون ملاقات کرده ام.
همه تلاشها برای این است که از پروسه سازمان ملل متحد حمایت کنیم تا این کار به موثرترین شیوه صورت گیرد، با تکیه به منابع لازم ، با حمایت سیاسی، تا اینکه مطمئن شویم روند درستی وجود دارد که طی آن افراد قادر هستند به زندگی که خواهانش هستند برسند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران