About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بازداشت ژیلا کرم زاده مکوندی یکی از حامیان مادران عزادار

بنا به گزارشها، خانم کرم‌زاده، زمانی که دیروز سه شنبه ششم دی (۲۷ دسامبر) برای گرفتن گذرنامه به اداره گذرنامه رفته بود بازداشت شده و برای اجرای دوره محکومیتش به زندان اوین منتقل شد.

خدیجه مقدم، فعال حقوق زنان، به تلویزیون فارسی بی بی سی گفت که خانم کرم زاده مکوندی "یک شاعر جوان دلسوزی است که ازدواج نکرده و خودش مادر نیست، ولی بقدری متعهد است که همه فرزندان ایران را بچه های خودش می داند و کاری جز همدردی با مادران عزادار نکرده است، آن هم از طریق گفتن شعر یا افروختن شمعی در پارک لاله."

دادگاه تجدید نظر مدت محکومیت ژیلا کرم زاده و یک فعال دیگر به نام لیلا سیف اللهی را به دو سال حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی تغییر داده است.

فعالان حقوق زنان می گویند که فشار دستگاه های امنیتی ایران به گروه مادران عزادار و حامیان آنها افزایش یافته است.

"مادران عزادار" بعد از کشته شدن شماری از جوانان در اعتراضهای بعد از انتخابات ریاست جمهوری جنجال برانگیز ایران، به ویژه در درگیری های روزهای ۲۵ و ۳۰ خرداد، شکل گرفت.
بی بی سی

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران