About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تداوم اعتصاب غذای رضا شهابی علی‌رغم انتقال وی به بیمارستان

گفته‌ی اعضای خانواده‌ی رضا شهابی، این عضو هیات مدیره سندیکای شرکت واحد با وجود انتقال به بیمارستان هم‌چنان در اعتصاب غذا است. دادستانی به خانواده اقای شهابی گفته‌ است، پس از عمل جراحی او را دوباره به زندان برمی‌گردانند.
رضا شهابی از اعضای هیات مدیره سندیکای شرکت واحد، روز سه‌شنبه ۲۲ آذر در پی تداوم اعتصاب غذا به بیمارستان امام خمینی منتقل شده است.

رضا شهابی از اوایل آذر ماه به دلیل بلاتکلیفی در زندان دست به اعتصاب غذا زده بود.

به گزارش دویچه وله، نادر نادری از اعضای خانواده آقای شهابی و عضو کمیته‌ی آزادی رضا شهابی درباره وضعیت جسمی آقای شهابی پس از انتقال به بیمارستان به گفته است: "هنوز هم در ناحیه گردن، کمر، کلیه و کبد مشکل دارند. هنو زهم بعد از ۲۶ روز، دست از اعتصاب برنداشته‌اند."

نادر نادری درباره علت ادامه اعتصاب غذای رضا شهابی در بیمارستان می‌گوید: "در صحبتی با ایشان کردیم، تنها حرف آقای شهابی، آزادی بی‌قید و شرط ایشان بود. گفتند که دیگر صحبتی از بلاتکلیفی و رسیدگی نکردن پرونده و قید وثیقه و این‌ها نیست. تنها شرط‌شان آزادی هرچه سریع‌تر است تا خودشان به مریضی‌شان رسیدگی کنند."

نادر نادری در ادامه می‌افزاید: "ما هنوز نتوانسته‌ایم دکتر‌هایشان را ببینیم. نمی‌دانیم قرار است چه زمان جراحی نخاع و گردن انجام شود و بعد از عمل چه مدت باید استراحت کنند یا نکنند. بیمارستان را هم با پیگیری‌های خودمان پیدا کردیم."

پس از انتقال رضا شهابی به بیمارستان، ماموران دادستانی به اعضای خانواده‌ی وی اعلام کرده‌اند که بعد از عمل جراحی او را به زدان اوین بازخواهند گرداند.

رضا شهابی از ۲۲ خردادماه سال ۱۳۸۹ تاکنون در شزایط بلاتکلیفی در زندان به سر برده است.

گفتنی ست که رضا شهابی از ناراحتی‌های متعدد جسمی منجمله مهره‌های گردن، معده، کلیه و قلب رنج می‌برد.

خبرگزاری هرانا

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران