About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بلاتکلیفی زندانی سیاسی هادی اسدالله در بند ۲۰۹ زندان اوین

هادی اسدالله از زندانیان سیاسی سابق از ۱۴ ماه پیش تاکنون در بازداشتگاه ۲۰۹ زندان اوین به صورت بلاتکلیف نگهداری می شود.
به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی، این زندانی ۵۳ ساله که سابقه حبس در دهه ۶۰ را نیز دارد پس از اعتراضات سال ۸۸ به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق بازداشت شده است.

زندانیان مرتبط با این سازمان سیاسی همواره تحت فشارهای روجی و جسمی شدیدی قرار داشته و با دیکته بازجویان وادار به پذیرش اتهاماتی بر علیه خود می شوند.

ماموران وزارت اطلاعات در روندی جدید زندانیان که مرتبط با این سازمان بازداشت می شوند را تحت تدابیر امنیتی به کشور عراق منتقل کرده و از آنها می خواهند در مقابل درب کمپ پناهندگان عضو این سازمان شعارهایی را در راستای منافع دستگاه امنیتی تکرار کنند.

زندانیان که با خواسته بازجویان پرونده خود مخالفت میکنند، ماه های مدیدی بلاتکلیف در بازداشتگاه ها و سلولهای انفرادی رها شده و سپس با احکام سنگینی از سوی دستگاه قضایی مواجه می شوند.


خبرگزاری هرانا

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران