About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon حمایت گری کاسپاروف بزرگترین قهرمان شطرنج جهان از حقوق مجاهدین خلق ساکن کمپ اشرف

گری کاسپاروف بزرگترین قهرمان شطرنج جهان، طی بیانیه ای از سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا خواستار اقدام برای تضمین حقوق ساکنان اشرف شد.
وی شکنجه های وحشیانه روانی از طریق ۳۰۰ بلندگو و سایر تضییقات و محدودیتهای ظالمانه یی را که بر ساکنان شهر اشرف توسط عراق اعمال میشود، محکوم کرد و از طرح پارلمان اروپا برای یافتن یک راه حل پایدار و صلح آمیز استقبال نمود.
کاسپاروف ضمن قدردانی از اقدامات بارونس اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دفاع از حقوق مجاهدان اشرف، از وی خواست امکانات اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی را برای تضمین حفاظت از ساکنان به کار بگیرد.
کاسپاروف از شورای امنیت ملل متحد خواست با استقرار تیم دائمی سازمان ملل متحد، امنیت ساکنان اشرف را تا استقرار نهایی آنان در سرزمین میزبان دیگر تامین و تضمین نماید.
گری کاسپاروف دارنده بالاترین امتیازات مسابقات شطرنج جهان کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات پیشین روسیه و از مدافعان برجسته حقوق بشر است.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران