About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بحران سیاسی عراق و تظاهرات مردمی در حمایت از دکترطارق الهاشمی

تاکید رهبران العراقیه برلزوم کناره گیری مالکی و پایان دادن به توطئه و بحران سازی-رویتر ۲دی، گزارش داد : هزاران عراقی روز جمعه درسامرا و دیگر شهرهای عراق، علیه نخست وزیر نوری مالکی و دراعتراض به اقدامات او علیه طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور ویک رهبرسنی دست به تظاهرات زدند.

رویتر افزود : درسامرا خطیب جمعه مالکی را به فرقه گرایی متهم کرد و سپس تظاهرات به خیابانها کشیده شد.
به گزارش تلویزیون الشرقیه۱دی، در تظاهرات سامرا اعضای عشیره بوینسان یکی از عشیره های بزرگ سامراء شرکت کرده بودند. تظاهر کنندگان اتهامات نسبت داده شده به معاون رئیس جمهور عراق را رد کردند. اهالی سامرا این تظارات گفتند تشکیل ایالت صلاح الدین به« امرِ واقع» تبدیل شده و ممکن نیست که تاریخ به عقب برگردد...».
مردم شهرهای استان الانبار نیز تظاهراتی در حمایت از طارق الهاشمی و علیه نوری مالکی برگزار کردند.
به گزارش تلویزیون الشرقیه ۲دی، تظاهرکنندگان در نزدیکی مسجد کبیر واقع در مرکز شهر رمادی با برگزاری تظاهراتی از مالکی خواستند تا به خاطر صدور این حکم عذرخواهی کند. آنها تاکید کردند که اهالی و عشایر الانبار در کنار طارق الهاشمی علیه سیاست حذف و اهانت به شخصیتهای ملی هستند.
یکی از تظاهر کنندگان گفت: تظاهرات امروز برای حمایت از سمبلهای العراقیه و علیه حکم بازداشت علیه استاد طارق الهاشمی است. ما نمی گوییم که طارق الهاشمی متعلق به یک طرف است، ما می گوییم او به تمام عراقیان تعلق دارد.
یک تظاهر کننده دیگر گفت: در این روزهای سختی که کشورمان در آن به سر می برد با صدور احکام بازداشت علیه افرادی وطن پرست و آزاده شرکت کننده در روند سیاسی غافلگیر شدیم. کسی که حیثیت این افراد را خدشه دار می کند، حیثیت بخش مهمی از جامعه عراق را خدشه دار می کند...».

شنبه، ۰۳ دی ۱۳۹۰ / ۲۴ دسامبر ۲۰۱۱

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران