About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon هرگز تسلیم نشو در مواجه با مشکلات لبخند بزن

کودی مک کسلند هفت ساله پس از متولد شدن دچار بیماری خاصی شد و با وجود همه تلاشهای دکترها نتوانست از نعمت راه رفتن برخوردار شود و از بدو تولد هر دو پایش را از دست داد. با وجود بالا بودن درصد ناتوانی جسمی کودی، این کودک از دو سالگی انواع ورزشه...
اگر قدرت پرواز نداری , قدرت دویدن که داری . اگر توانایی دویدن نداری , راه رفتن هم خوب است . اگر حتی نمی توانی راه بروی , هنوز خزیدن مانده , مهم این است که هیچ گاه تسلیم نشوی …
کودی مک کسلند( Cody McCasland) هفت ساله پس از متولد شدن دچار بیماری خاصی شد و با وجود همه تلاشهای دکترها نتوانست از نعمت راه رفتن برخوردار شود و از بدو تولد هر دو پایش را از دست داد.  مادر این پسر بچه معلول می‌گوید: با وجود بالا بودن درصد ناتوانی جسمی کودی، این کودک از دو سالگی انواع ورزشها مانند اسب‌سواری، هندبال و ژیمناستیک را تمرین کرده اما ورزش شنا را برای آینده ورزشی‌اش انتخاب کرده است.  کودی می‌گوید: ناتوانی من را برای بهتر زندگی کردن تشویق کرده است برای همین تصمیم گرفته‌ام در مسابقات پاراالمپیک بعدی – ۲۰۱۲ تمام شرکت‌کنندگان را شکست دهم و مقام نخست را بدست آورم
مربی کودی معتقد است: این پسر بچه ۷ساله نه تنها از قدرت بدنی بسیار خوبی برخوردار است بلکه امید و آرزو برای بدست آوردن موفقیت، وی را نیرومندتر از هم سن و سالهای سالمش کرده است.



سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران