About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon پایان تلخ امپراطوری قذافی و فرزندانش؛ آقای خامنه ای درس بگیرید

العربیه: با مرگ معمر قذافی رهبر سابق لیبی ، پرونده 4 دهه حکومت وی و فرزندانش که برای در قدرت ماندن با مشت آهنین ، توسل به زور و چماق صدای هر مخالفی را در نطفه خفه می کردند ، به پایان رسید.
اكنون ، پس ازگذشت ماه ها از آغاز انقلاب و درگیری های شدید بین انقلابیون و هوادارن سرهنگ قذافی ، سرنوشت همه اعضای خانواده وی مشخص شد. برخی جام زهر مرگ وحشتاک را چشیدند، و عده ای دیگر در انتظار سرنوشت مبهم خود آواره شدند .
پس از اعلام خبر کشته شدن معمر قذافی و دو فرزندش سیف الاسلام و معتصم که در جنگ های شدید شهر سرت در کنار وی بودند ، پائيزی ناگهانی شجره نامه "آل قذافی" را در برگرفت.
"خميس" دیگر فرزند قذافی که رهبر جنگجویان هوادار پدر خود بود ، بنا بر اعلام تلویزیون " الرأی" طرفدار رهبر لیبی ، یک هفته پیش از پدر و برادرانش سف الاسلام و معتصم به دست انقلابیون در شهر "ترهوته" در 90 کیلومتری طرابلس کشته شد.
این درحالی است که دیگر فرزندان رهبر سابق لیبی در کشورهایی عربی یا آفریقایی آواره و در به در هستند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران