About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon شبنم رحیمی از افغانستان قهرمان مسابقات بوکس در آسیا شد

تیم ورزشکاران پسر و دختر رشته بوکس کشور که در مسابقات منطقه ای در کشور تاجیکستان شرکت کرده بودند با بدست آوردن یک مدال طلا یک نقره و سه برنز در این مسابقات خوش درخشیدند.
این رقابت ها میان ورزشکاران کشور های افغانستان ، ایران ، تاجکستان ، قزاقستان و ترکمنستان ازتاریخ ۱۸ الی بیست و دوم اکتوبر سالجاری در تاجکستان برگزار گردیده.
شبنم رحیمی بوکسر افغان دروزن چهل و هشت کیلو گرام حایز مدال طلا، صدف رحیمی دروزن شصت کیلو گرام حایز مدال نقره و همچنان فهیمه شیرزاد، ویس الدین و ظهورالدین حایز مدال های برنز گردیده اند.
خانم رحیمی با بدت آوردن مدال طلا اولین زن افغان است که در مسابقات اینچنینی قهرمان می شود و مدال طلای این مسابقات را از آن خود می کند.

هریوا نیوز

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران