About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon زمین ‌لرزه‌ای که با قدرت ۳ /۷ ریشتر شرق ترکیه را لرزاند

زمین ‌لرزه‌ای که با قدرت ۳ /۷ ریشتر شرق ترکیه را لرزاند، تاکنون بیش از ۵۰ کشته داشته که نیروهای امداد از زیر آوار بیرون آورده‌اند. منطقه‌ وسیعی از آذربایجان غربی نیز لرزید. بشیر آتالای، معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرده است که در شهر ارکیس حدود ۳۵ ساختمان فرو ریخته‌اند، که یکی از آنها محل نگهداری کودکان دبستانی بوده است.

آخرین خبرها از شهر وان حاکی از فروریختن ده ساختمان در این شهر در اثر زمین‌لرزه بوده است. به گزارش شبکه تلویزیونی "ان‌تی‌وی"، فرودگاه شهر وان نیز خساراتی برداشته و به همین جهت تردد در این فرودگاه قطع شده است.

مقامات سازمان امدادگر هلال احمر ترکیه اعلام کرده‌اند که در شهر وان تا کنون ۵۰ نفر زخمی شده‌اند.
کارشناسان مرکز زلزله ترکیه می‌گویند که زلزله سهمناک شرق ترکیه احتمالا منجر به مرگ بیش از هزار نفر شده است. این کارشناسان در کنفرانسی مطبوعاتی که از تلویزیون ترکیه پخش شد، گفتند که با توجه به قدرت زلزله چنین برآوردی را کرده‌اند.
ترکیه از نظر جغرافیایی در منطقه‌ای زلزله‌‌خیز قرار دارد. استان وان نیز پیشتر شاهد لرز‌ش‌های پرقدرت زمین و قربانیان پرشمار چنین حوادثی بوده است. سال گذشته به تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۰ زلزله‌ای به قدرت ۶ ریشتر موجب مرگ بیش از ۵۰ نفر در شرق ترکیه شد. دو زلزله در سال ۱۹۹۹ جان بیش از ۲۰ هزار نفر را در شمال غربی این کشور گرفت.
هلال احمر ترکیه کار خود را برای ارسال چادر، پتو و مواد غذایی و کمکی به منطقه زلزله‌زده که در مرز ایران واقع است، آغاز کرده است.

صدای آلمان

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران