About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon اتحادیه اروپا تهدید کرد که درصورت عدم رفع نگرانی از برنامه اتمی ایران، تحریم‌های بیشتری در راه است

وزير خارجه جمهوری اسلامی اروپا را متهم کرد که با دنباله روی از سياست‌های آمريكا فرصت‌های همكاری میان ایران و اروپا را سلب کرده است. به گزارش خبرگزاری ایسنا، در پیام علی اکبر صالحی به «همايش ايران و اروپا؛ تجارب پيشين و چشم‌انداز پيش‌رو» آمده است: «انتظار نداشتيم اروپا تحت تاثير سناريوی آمريكا قرار بگيرد.»
به گفته صالحی، «تبليغات منفی» در مورد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی باعث شده اتحاديه اروپا علاوه بر قطعنامه‌های سازمان ملل، تحريم‌های يک‌‌جانبه دیگری را نيز عليه ایران وضع کند.
علی‌اکبر صالحی اروپا و آمریکا را متهم کرده است که به دنبال «ارائه تصویر گمراه‌کننده از ایران و ایران‌هراسی» هستند.
در رابطه با طرح احتمالی سوءقصد علیه سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، اتحادیه اروپا دارایی‌های پنج تبعه‌ی ایرانی را مسدود کرده است. کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این اقدامات را «پیشگیرانه» خوانده و گفته بود: «این افراد اجازه‌ی درخواست هیچ اعتباری را نیز نخواهند داشت».
پیش از این کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ارسال نامه‌ای به دولت ایران، از مقام‌های جمهوری اسلامی ایران خواسته بود در یک گفت‌وگوی جدی شرکت کنند.

صدای آلمان

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران