About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon سپاه پاسداران بر اقتصاد ایران چنگ انداخته و هر روز بخش دیگری را به زیر سلطه خود می‌کشد

قرارگاه ضدخاتم الانبیا وابسته به سپاه پاسداران قرار است به‌زودی قرارداد ساخت بزرگترین کارخانه ان.جی.ال را به دست بیارد. ارزش تقریبی این قرارداد گازی، نیم میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. این، سومین قرارداد صنعت نفت است که در دوران وزارت پاسدار رستم قاسمی به قرارگاه ضدخاتم واگذار شده است. پاسدار قاسمی قبل از رسیدن به وزارت نفت رئیس این قرارگاه بود.

خبرگزاری حکومتی مهر گفت: هدف از ساخت کارخانه ان.جی.ال در منطقه نفتی مارون، جمع‌آوری گازهای تولیدی از این مخزن نفتی و استفاده از آن به‌عنوان منبع اصلی خوراک کارخانه تولید گاز و گاز مایع ۲۳۰۰ است.

علاوه بر این ۲قرارداد دیگر هم به قرارگاه ضدخاتم واگذار شده است.

در شهریور ماه امسال قرارداد ساخت خط لوله اتان و اتیلن مرکز، به ارزش تقریبی ۵۰۰میلیون دلار توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی به قرارگاه ضدخاتم واگذار شد.

اخیراً هم غلامرضا غریبی مدیر عامل سابق پایانه‌های نفتی رژیم خبر داد قرارداد مطالعاتی ساخت مخازن زیر زمینی نفت خام به قرارگاه ضدخاتم واگذار شده است.  واگذاری این قراردادها به سپاه پاسداران، سلطه این ارگان سرکوب و جنایت را بر اقتصاد کشور بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران