About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بازداشت جمعی از ویدیو کلیپ سازان گروه های موسیقی زیر زمینی

عده ای از ویدئو کلیپ سازانی که با شبکه های ماهواره ای همکاری داشته اند و در داخل و خارج کشور برای خوانندگان و گروه های زیر زمینی اقدام به ساخت موزیک ویدئو می کردند؛ بازداشت شدند.

به گزارش هرانا به نقل از رسانه های حکومتی، در میان بازداشت شدگان نام دو نفر کارگردان و تولید کننده سرشناس سازنده موزیک ویدئو برای شبکه های ماهواره ای نیز دیده می شود.
گفتنی است، این افراد به عنوان کارگردان و تهیه کننده، ویدئو کلیپ ها را در ایران و خارج کشور تهیه کرده اند.

در ادامه این گزارش به نام اختصاری دو کارگردان بازداشت شده با نامهای الف.س و ک.الف تحت عنوان سازنده فیلم های مبتذل، برای شبکه های ماهواره ای اشاره شده است.
خبرگزاری هرانا

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران