About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon سه وزیر رژیم اسلامی در لیست تحریمهای جدید اروپا

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لوکزامبورگ، یک منبع دیپلماتیک در اتحادیه اروپا گفته است، سه وزیر رژیم تهران در لیست تحریمهای جدید اتحادیه اروپا قرار دارند.
پیش تر اعلام شده بود که اتحادیه اروپا روز دوشنبه نام 29 مقام دیگر رژیم تهران را به فهرست سیاه کسانی اضافه کرده است که به دلیل مشارکت در نقض حقوق بشر در ایران مشمول تحریم شده اند.
به گفته این منبع دیپلماتیک در اتحادیه اروپا، وزیران اطلاعات و دادگستری و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لیست جدید تحریم شدگان قرار گرفته اند. یک وزیر سابق کشور نیز در این لیست قرار دارد.
خبرگزاری فرانسه نوشت، نام همه تحریم شدگان قرار است فردا سه شنبه منتشر شود.
تحریم های جدید شامل توقیف و مسدود کردن دارایی ها و اموال و هم چنین ممنوعیت صدور ویزا برای این افراد خواهد بود.
پیش از این 32 مقام دیگر جمهوری اسلامی نیز به دلیل نقض جدی حقوق بشر و دخالت در سرکوب مردم ایران، مورد تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفته بودند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران