About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon شادی مردم لیبی در مرگ قذافی

بر اساس گزارش ها، رهبر پیشین لیبی زمانی که قصد خروج از شهر سرت را داشت توسط نیروهای شورای انتقالی کشته شده است.
به گزارش منابع مطلع، پس از آنکه خودروی حامل معمر قذافی هدف حمله هوایی نیروهای ناتو قرار گرفت، رهبر سابق لیبی از خودرو خارج و در یک دالان سیمانی مخفی شد. وی سپس توسط نیروهای شورای انتقالی  دستگیر و سپس کشته شد.

آخرین خبرها حکایت از انتقال جسد وی به مسجدی در شهر مصراته دارد.

برخی اخبار ضد و نقیض همچنین خبر از کشته شدن معتصم، فرزند سرهنگ قذافی می دهد. برخی منابع غیر رسمی دیگر هم اعلام کرده اند که معتصم دستگیر شده، اما همچنان زنده است.

در همین حال نخست وزیر لیبی اعلام کرد نیروهای شورا انتقالی به کاروانی که سیف الاسلام قذافی، فرزند دیگر رهبر لیبی در آن پنهان شده بود حمله کرده اند.

این کاروان قصد خروج از سرت را داشت.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران