About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon کار "نظام" در سرکوب جامعه خوب پیش نمی رود

وقتی یک نماینده مجلس مُلاها، آنهم عُضو کُمیسیون اجتماعی آن که وظیفه جو سازی و قانون تراشی برای هموار کردن مسیر تحمیلهای شرعی و فرهنگی بر جامعه را به عُهده دارد از "حق استفاده مردُم از امکانات اشاعه جریان آزاد اطلاعات" سُخن می گوید، می توان شرط بست که کار "نظام" در سرکوب جامعه خوب پیش نمی رود و یا شاید حتی با مانع روبرو شده باشد.
آقای محمد قیوم دهقانی، نماینده ایرانشهر و سرباز و الگان، تنها کسی در نهاد قانونگُذاری رژیم ولایت فقیه نیست که به نظر می رسد خواب نما شده و الهام گرفته که "جمع آوری ماهواره" با "حاکم کردن زور" مُترادف است.
یک عُضو دیگر همین ستاد پُشتیبانی ترور فرهنگی، آقای نصرالله ترابی قهفرحی، نماینده شهرکُرد نیز رهنمود عالمانه داده است: "مسوولان به حق مردُم برای دسترسی به اخبار و اطلاعات احترام بگذارند."
پایوران مزبور، توجُه غیرعادی خود به "حق مردُم" را زمان کوتاهی پس از آن نشان دادند که سرکرده نیروی انتظامی از توقُف "ورود ماموران پُلیس به واحدهای مسکونی" و "عملیات راپل" برای "جمع آوری ماهواره" خبر داد. پاسدار اسماعیل احمدی مُقدم با شکوه از "مُقاومت مردُم در هنگام اجرای قانون"، به صراحت اعتراف کرد که طرح وحشت پراکنی و مرعوب کردن مردُم از این طریق به شکست انجامیده است.
دو عُضو نامبُرده کُمیسیون اجتماعی مجلس نیز در حاشیه سینه چاک دهی ناگهانی برای "جریان آزاد اطلاعات"، نجوا سر داده اند که با جمع آوری ماهواره، مُشکلات بیشتر شده (قیوم دهقانی) و مردُم با نیروی انتظامی مُبارزه منفی می کنند (ترابی قهفرحی).
گفته های مزبور تردیدی به جا نمی گذارد که جمهوری اسلامی یک دور نبرد با جامعه را باخته است و ناچار گردیده راهکاری که در کنار آزار دُختران و زنان به بهانه بدحجابی، ابزار مُهمی در برقراری رژیم ترور در مُحیطهای عُمومی و خُصوصی به حساب می آمد را روی یخ بگذارد. با این وجود، عقب نشینی اجباری مزبور هرگز به مفهوم پس نشستن از سرکوب و ترور جامعه برای مهار آن در مجموع نیست.
گره خوردن بند ناف رژیم ولایت فقیه به وحشت پراکنی و سرکوب دایمی را آیت الله خاتمی در نمایش جُمعه دیروز (آدینه) به خوبی مُجسم کرده است. او وحشت زده از به صدا درآمدن کوس رُسوایی دُزدی میلیاردی رهبران و وابستگان حُکومت از هر بام و بر سر هر بازار، به هوچی بازی علیه "بی حجابی" پرداخت و خواستار شد: "نباید بگوییم فساد اقتصادی از مساله حجاب مُهم تر است."
در همین روز (آدینه)، سرکردگان بازوی سرکوب "نظام"، اوباش پاسدار و بسیجی شاغل در لشکر ضد شورش "مُحمد رسول الله" را در حاشیه شهر تهران گرد آوردند و تشکیل "گُردانهای امنیتی امام علی" را اعلام کردند. پاسدار جعفری، سرکرده سپاه پاسداران وظیفه "گُردانهای" مزبور را "برخورد با صحنه‌های مختلف اجتماعی" نامید.
سازماندهی جدید اوباش و مانُور تبلیغی روی آن، حرکتی است که بیش از همه در پی چاره جویی و توازُن بخشیدن به ناکامی حُکومت در به اطاعت یا خاموشی واداشتن جامعه از طریق ترور سیستماتیک آن می باشد. شکست از "دیشها"، یک جلوه نمایان شده از این وضعیت است.
منصور امان

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران