About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon زندانيان در كرمان به شكل گروهي شكنجه مي شوند

روز شنبه 16 مهر ماه 12 نفر از زندانیان بی دفاع بدون هیچ دلیلی از بند خارج و به اطلاعات زندان منتقل شدند. بدستور علی عامری معاون زندان مرکزی کرمان گارد زندان اقدام به درست کردن یک تونل انسانی نمود که در 2 طرف آن گارد زندان با باتونهای پلاستکی مستقر شده بود. زندانیان باید چندین بار از این تونل بصورت رفت و برگشتی عبور می کردند . زندانیان هنگام عبور از این تونل آماج باتونهای پلاستکی گارد زندان قرار می گرفتند.
به دلیل شدت و حجم ضربات در اکثر مواقع زندانیان به زمین می خوردند و در این حالت هم آماج باتونهای گارد زندان و هم زیر پای زندانیانی که قصد فرار از ضربات باتونها را داشتند قرار می گرفتند.
این شکنجه جمعی برای مدت طولانی ادامه داشت که منجر به زخمی و کبود شدن بدن آنها گردید و زندانیان به سختی قادر به حرکت بودند.
در تمامی مدتی که زندانیان بی دفاع تحت شکنجه قرار داشتند علی عامری معاون زندان و اکبر شهابی رئیس اطلاعات زندان خود ناظر و دستور دهندۀ این اعمال وحشیانه بودند.
علی عامری، اکبر شهابی و گرامی قاضی ناظر بر زندان از شکنجه گران این زندان می باشند و حتی در مواردی آنها اقدام به ضرب و شتم و توهین خانواد های زندانیان می نمایند.


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران