About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon قیام‌کنندگان سوریه در کنارمجاهدان اشرف

قیام‌کنندگان سوریه در کنارمجاهدان اشرف
کمیته دوستی خلقهای سوریه و ایران
متشکل از ۱۰ سازمان و حزب و مرکز
همراه با ۱۰۰۰ شخصیت مبارز سوریه
کمیته دوستی بین خلقهای سوریه و ایران در دفاع از اشرف که دربرگیرنده ۱۰مرکز و چندین شخصیت مبارز در اپوزیسیون سوریه است، طی یک کارزار سیاسی در بحبوحه قیامهای شجاعانه و خونبار مردم این کشور علیه دیکتاتوری بشار اسد، بیانیه‌یی که از سوی ۱۰۰۰تن از شخصیتها و مبارزان شریف عرب در سوریه امضا شده است، صادرکرد.

جریانهای تشکیل دهنده کمیته دوستی خلقهای سوریه و ایران در دفاع از کمپ اشرف از جمله عبارتند از:
شورای اتحاد کردی برای دموکراسی درسوریه
تجمع ملی برای دموکراسی در سوریه
کمیته عربی در دفاع از آزادی نظر و بیان در سوریه
سازمان هیأت عربی دفاع از حقوق انسان در سوریه
سازمان حقوق‌بشر کردی در کانادا
جنبش وفاق ملی، تجمع حداد و تجمع آزادی در سوریه
حزب اتحاد سوسیالیست عربی دموکراتیک سوریه

کمیته دوستی خلقهای سوریه و ایران در دفاع از اشرف، در این بیانیه ضمن محکوم کردن حمله خشونت‌بار دولت عراق به دستور رژیم ایران به اشرف، از ابتکارعمل اروپا و جستجوی یک راه‌حل مسالمت‌آمیز و دائمی برای موضوع اشرف با سرپرستی و نظارت اتحادیه اروپا، آمریکا و سازمان ملل و به‌ویژه از تلاشهای مثبت خانم کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این رابطه استقبال کرده است.

امضا کنندگان بیانیه که بخشی از آنان را زنان شجاع سوری تشکیل می‌دهند، از جمله شامل ۳۵ استاد دانشگاه سوریه، ۱۰۰ دکتر و مهندس، و هم‌چنین روزنامه‌نگاران و مدافعان حقوق‌بشر می‌باشند.

شایان ذکراست که گردآوری این حمایتها برای اشرف از سوی قیام‌کنندگان سوری در شرایطی انجام گرفته است، که به‌دلیل حمله و هجوم نیروهای سرکوبگر بشار اسد با همدستی پاسداران اعزامی و نیروهای تروریستی قدس رژیم آخوندی و اقدامات دیکتاتوری حاکم برای قطع برق و شبکه اینترنت، مبارزان شجاع سوری با دشواریهای زیاد ارتباطی مواجه بوده‌اند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران