About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon توزیع بنزین به بخش خصوصی واگذار می شود

دیکتاتوری آخوندی برای پیشگیری و مقابله با تحریمهای اقتصادی نفت ایران را پیش فروش و توزیع بنزین را جهت غارت هر چه بیشتر مردم به بخشهای خصوصی واگذار می کند. به این ترتیب باند چپاول گر حاکم بر ایران هم پول نفت هنوز تولید نشده از شرکتهای خارجی و هم پول بنزین را از جیب مردم ایران به غارت می برد.  یکی از سرکردگان رژیم آخوندی  با اشاره به دستور پاسدار قاسمی  وزیر نفت کابینه احمدی نژاد،  برای امضای قراردادهای پیش فروش نفت به بخش خصوصی از واگذاری سهام ۱۴۰ شرکت نفتی تابع وزارت نفت خبر داد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خصوصی می شود.
حمید حسینی در گفتگو با رسانه حکومتی مهر در تشریح جزئیات نشست ویژه وزیر نفت با اعضای هیئت رئیسه اتاق تهران با تاکید بر اینکه در این نشست بخش خصوصی برای مشارکت در پیشبرد اهداف صنعت نفت، اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و مشارکت در طرح های صنعت نفت اعلام آمادگی کرده است، گفت: پیش بینی می شود به زودی با حضور وزیر نفت، نشست صبحانه اتاق تهران و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شود.
این عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران هدف از برگزاری نشست مشترک بخش خصوصی با وزیر نفت را پیگیری برخی از مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور و مشارکت در طرح های صنعت نفت اعلام کرد و افزود: در این نشست درباره تعیین قیمت فروش گاز به صنایع پتروشیمی بحث و تبادل نظر شد.
حسینی عجله وزیر نفت دیکتاتوری آخوندی  برای درآمد بیشتر  با اولویت میدان پارس جنوبی را اینطور گفت: ”بر اساس اعلام وزیر نفت با توسعه این میدان مشترک گازی با قطر امکان کسب درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری فراهم می شود.“
عضو هیئت رئیسه صندوق توسعه صادرات فرآورده های نفتی همچنین از تشکیل کنسرسیوم های بخش خصوصی و حضور نمایندگان بخش خصوصی در کمیته راهبردی ساخت داخلی تجهیزات صنعت نفت خبر داد و افزود: با دستور وزیر نفت امکان خرید نفت خام و اوراق مشارکت با سود ۱۷ درصد توسط بخش خصوصی فراهم شده است.
این مقام مسئول با اشاره به تاکید وزیر نفت مبنی بر واگذاری ۱۴۰ شرکت نفتی به بخش خصوصی در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی تبیین کرد: ”همچنین وزیر نفت از آمادگی کامل برای واگذاری صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی به بخش خصوصی خبر داده است.“ این بخش خصوصی همان باندهای درونی رژیم و سپاه پاسداران است که می توانند پول نفت را از طرق مختلف به خارج  از کشور منتقل کنند.
حسینی با اعلام اینکه با دستور ثاسمی به زودی قراردادهای پیش فروش نفت خام (اوراق صکوک) اجرایی می شود، گفت: ”همچنین در این نشست برای واگذاری فعالیتهای سوآپ، صادرات و واردات و ترانزیت فرآورده های نفتی به بخش خصوصی تاکید شده است.“

 

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران